Veelgestelde vragen
Vind hieronder het antwoord op jouw vraag
Alle vragen per onderwerp
Als je zwanger bent, of in de afgelopen 6 maanden zwanger bent geweest, kun je niet deelnemen aan de Persoonlijke Gezondheidscheck. Als gevolg van de zwangerschap zijn er namelijk factoren tijdelijk veranderd, waardoor je uitslag op dat moment niet representatief is en het risicoprofiel niet accuraat opgesteld kan worden. Je deelname wordt automatisch stopgezet.
Je bent 6 maanden na je zwangerschap natuurlijk van harte welkom om alsnog deel te nemen. Een mooi moment om dan de Persoonlijke Gezondheidscheck te doorlopen, zodat je eenvoudig ziet waar de aandachtspunten bij jouw gezondheid liggen.
Heb je per ongeluk aangegeven dat je zwanger bent (geweest), maar is dat niet het geval? Neem contact op met info@persoonlijkegezondheidscheck.nl zodat de ServiceDesk de instellingen in je deelname kan wijzigen en je je registratie kunt afronden.
Als je nog geen account hebt, moet je je eerst registreren. Klik daarvoor op ‘Start de Check’. Als je een Gezondbon hebt ontvangen, vul je deze in tijdens de registratie.
Heb je al wel eerder een account aangemaakt? Log dan in via ‘inloggen’ met je gebruikersnaam en wachtwoord.